TéléchargementAZ

Téléchargementaz vous souhaite la bienvenue. Plateforme d'informations et d'échanges
multi-média. (RS,MU,HF)

Contact: telechargementaz@gmail.com
AdminAZ:

İnternette lisans programı



Uzaktan eğitim için hazırlanan proje büyük ilgi gördü.



Sakarya Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Mehmet Durman, lisans düzeyinde uzaktan eğitim vermek için hazırladıkları projenin YÖK tarafından onaylandığını belirterek, Türkiye’de ilk kez uygulanan proje kapsamında, ek kontenjanla öğrenci alacaklarını söyledi.



TERCİH EDİLİYOR

Durman,1997 yılında başladıkları SAÜ İnternet Destekli Eğitim çalışmasında önemli mesafeler aldıklarını kaydederek, internet destekli eğitimin (uzaktan eğitim) öğrenciler tarafından son zamanlarda daha çok tercih edilmeye başladığını bildirdi. Durman, ön lisans, yüksek lisans ve sertifika programları alanında uzaktan eğitim veren SAÜ’nün artık, lisans düzeyinde de eğitim vermeye başlayacağını ifade etti. Durman, amaçlarının uzaktan eğitim alan öğrencileri örgün eğitim alan öğrenciler gibi üniversite mezunu yapmak olduğunu kaydetti.

>>> NOUVEAU SITE <<<

0 commentaires:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Enregistrer un commentaire